اینفوگرافیک چیست و چگونه باعث جذابیت سایت می شود؟
نوشته شده توسط : bamana

گاهی اوقات مطالب موجود در سایت برای بازدید کنندگان نامفهوم و یا خسته کننده می باشد. یکی از کارهایی طراحان سایت، برای تأثیرگذاری بیشتر انجام میدهند، استفاده از اینفوگرافیک و در واقع طراحی ‌سایت باقابلیت‌های بصری بیشتر، و دارای  تصاویر و  باکیفیت می باشد.استفاده از اینفوگرافیک تصویر سازی ذهنی کاربر را بالا برده و کاربران زیادی را به خود جذب خواهد نمود. اینفوگرافیک یک ابزار آنلاین قدرتمند است و در حال حاضر بسیاری از بازاریابان برای توسعه  وبسایت‌ها و کمپین‌های خود از آن‌ها استفاده می‌نمایند؛ که این قطعاً منجر به ترافیک بالاتر و بازدید دوباره افراد از سایت شما خواهد شد.

در تصاویر اینفوگرافیک از طیف های رنگی و گرافیک های جذاب و ساده استفاده می شود و در وب سایت ها استفاده می شود تا مفاهیم به صورت ساده تری برای کاربران به نمایش گذاشته شود. بنابراین به کارگیری این هنر در طراحی  سایت بسیار  کاربردی و مفید بوده و  بهینه سازی سایت را بالا می برد. به همین دلیل است که طراحان بسیاری در پی یافتن بهترین محتوای اینفوگرافیک برای معرفی کالا و خدمات خود هستند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی چیدمان سایت می توانید مقاله ” معرفی علم هئو (HEO) در طراحی سایت و تفاوت آن با سئو” را مطالعه و با دانش جدیدی آشنا شوید.

 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: آموزش طراحی سایت , اینفوگرافیک , اینفوگرافیک در طراحی سایت , تصاویر گرافیکی , سئو سایت , طراحی سایت , طراحی سایت در کرج , قابلیت های بصری , ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: